Vrácení zdarma
-15% na první nákup
Doprava zdarma
Pokud nejste s nákupem spokojeni, každý produkt zakoupený u nás můžete vyzkoušet a odstoupit od smlouvy do 30 dnů od dodání balíčku. Abychom Vám zjednodušili proces vrácení zboží, upravili jsme obaly tak, že je možné je znovu použít k odeslání zboží. Tuto službu Vám poskytujeme zcela zdarma - vše, co musíte udělat, je zaregistrovat své klientské konto a vyplnit formulář o vrácení zboží.
Chci se připojit ke GomezClub a získat slevu 15% sleva na nové produkty při prvním nákupu a -5% na zlevněné modely už od prvního nákupu. Členství v elitním klubu Gomez Club nabízí mnoho dalších výhod.
Nakupování online u společnosti Gomez je snadné a bezpečné. Nákupy nad 2 400 liber jsou zákazníkům zasílány bez dalších poplatků. Vaši objednávku zpracujeme co nejrychleji a poté ji předáme jedné z našich prověřených přepravních společností. Čekací doba na doručení je 3-4 dny.
Změna e-mailové adresy, telefonního čísla nebo jiných údajů spojených s účtem je možná přímo v profilu zákazníka.
Napište nebo zavolejte do Zákaznického servisu a zkontrolujte, zda jste ve svém zákaznickém profilu náležitě vyjádřili souhlas.
Ne, tuto možnost má pouze vlastník účtu.
Ne, účet je individuální.
Pro ověření objednávky kontaktujte prosím zákaznický servis.
V této situaci nahlaste poškození balíku přímo kurýrovi, na základě přihlášky bude vytvořena reklamace kurýra.
Náhled objednávky je v profilu zákazníka. Formulář pro vrácení lze stáhnout ze stránek Gomez, a samotné vrácení lze vygenerovat přímo z profilu zákazníka.
Pro odpověď prosím kontaktujte zákaznický servis.
Google Pay je jednou z mnoha platebních metod dostupných na zařízeních iOS a Android v naší aplikaci a na stránce obchodu v mobilním zařízení.
Přijímáme mnoho platebních metod, včetně plateb kartou, BLIK, bankovním převodem, PayPal, Google Pay, Apple Pay, PayPo a také dobírkou.
Ano, všechny naše transakce jsou šifrovány a chráněny nejnovějšími bezpečnostními technologiemi.
Platba může být odmítnuta z mnoha důvodů, jako je nedostatek prostředků na vašem účtu, nesprávné údaje o kartě nebo problém s vaší bankou. V případě problému vám doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis.
Slevový kód lze zadat při zadávání objednávky do příslušného pole v košíku.
Ano, slevový kód se přidává ke zlevněným produktům, které se účastní kampaně.
Ne, slevové kódy se neslučují se slevou vyplývající z věrnostního programu Gomez Club.
Dárkové karty a poukázky mají konkrétní datum platnosti, které je uvedeno na kartě.
Nabízíme doručení kurýrní službou DPD.
Gomez doručení v České republice pro objednávky nad 2400 Kč je zdarma. Níže uvedená cena je 99 Kč
Ano, provádíme mezinárodní zásilky. Náklady a dodací lhůty se v jednotlivých zemích liší
Po odeslání objednávky obdržíte e-mail se sledovacím číslem, které můžete sledovat na webu kurýrní společnosti.
Chcete-li vrátit produkt, vyplňte prosím formulář na našich webových stránkách. Tam si vyberete pro vás nejpohodlnější formu vrácení.
Ano, nabízíme bezplatné vrácení všem našim zákazníkům.
Peníze za vrácený produkt budou vráceny do 14 dnů od obdržení zásilky.
Máte-li dotazy týkající se expedice zboží, času, nákladů na doručení, dodací lhůty, osobního odběru, odpovědi naleznete v záložce Zákaznický servis tab. Při expedici zásilky vás o tom informuje e-mail.
Pokud se váš dotaz týká změny možností doručení/platby, způsobu platby kartou, problémů s přihlášením, s platbou, jinou doručovací adresou, pozdějším odesláním, spojováním objednávek, zrušením objednávky atd. - kontaktujte prosím náš zákaznický servis.