•   Vrácení zdarma

  •   -15% na první nákup

  •   Doprava zdarma

Obchodní podmínky a formuláře

Internetový obchod na adrese www.gomez.cz vedený Gomez
 
GOMEZ akciová společnost se sídlem v Poznani (60-693) v Polsku na ul. Tomasza Drobnika 2
zapsaná do registru podnikatelů v Obchodním rejstříku (KRS) pod číslem 0000934369 (registrační svazky jsou uschovány u Okresního soudu v Poznani - Nowe Miasto a Wilda v Poznani, Obchodní oddělení VIII - Obchodního rejstříku / Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy - Krajowego Rejestru Sądowego), VAT PL9721248769, IČO 302694351, základní kapitál 100 000 PLN, zaplacený v plné výši, email: [email protected], infolinka: +420 296 330 531
 
Podmínky a jejích
Tyto Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran stran vzniklé v souvislosti
přijetí nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi Gomez a zákazníkem prostřednictvím internetového
Gomez v souladu s ustanovením § 1751 občanského zákoníku.
 
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v
kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
 
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní
podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Tyto Obchodní podmínky popisují všeobecné smluvní podmínky prodeje Zákazníkům společnosti Gomez
prostřednictvím online obchodu gomez.cz, zboží z online obchodu gomez.cz a další doplňkové služby,
poskytnuté společností Gomez elektronickou cestou přes webovou stránku gomez.cz.
 
Přijetí Podmínek je dobrovolné, bez přijetí podmínek však nelze uzavřít kupní smlouvu prostřednictvím
stránky gomez.cz, jelikož Obchodní podmínky jsou její součástí, ani využívat dalších doplňkových služeb
poskytovaných společností Gomez prostřednictvím webových stránek gomez.cz (zejména zřízení a
využívaní Zákaznického účtu). Přijetí Podmínek se provádí při uzavření kupní smlouvy. Zákazník
prohlašuje, že se s obsahem Obchodních podmínek seznámil při zadávání objednávek prostřednictvím
internetového obchodu gomez.cz a/nebo před využitím dalších dostupných služeb na gomez.cz (mj.
během zřizování Zákaznického účtu).
 
Definice
Obchodní podmínky - aktuální obchodní podmínky internetového obchodu gomez.cz;
Zákazník - osoba, která objednává v internetovém obchodě gomez.cz (tj. uzavírá kupní smlouvu na dálku
pomoci stránky gomez.cz) a/nebo používá Zákaznický účet.
Strana - Zákazník nebo Gomez (společně označované jako smluvní strany).
Občanský zákoník - zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
 
Informace o obchodě gomez.cz
V nabídce gomez.cz se nacházejí produkty prémiových značek, především oblečení, obuv a doplňky (dámské, pánské a dětské). Vyvíjíme maximální úsilí, aby produkty, které prodáváme, byly podrobně
popsány. Na stránce produktu naleznete kromě názvu, obrázku, ceny, informací o velikostech, popisu
značky, složení produktu a jiných užitečných informací také informace o skutečných rozměrech produktu.
Ceny v internetovém obchodě gomez.cz jsou uvedeny včetně DPH a dalších příslušných daní a poplatků.
K ceně produktu je potřeba započítat náklady na dodání podle způsobu dopravy, který si vybere zákazník.
Způsob a cenu dodání lze zkontrolovat (zde).
 
Gomez se stará o práva spotřebitelů a vynakládá veškeré úsilí, aby zajistil, že ustanovení smluv uzavřených
prostřednictvím gomez.cz se Zákazníky, byla v souladu s právy spotřebitelů. Proto ustanovení Obchodních
podmínek neomezují ani nevylučují práva spotřebitelů na základě závazných právních předpisů. V
pochybnostech se použije výklad, který je pro Zákazníka příznivější. V případě neúmyslného nesouladu
ustanovení Obchodních podmínek s výše uvedenými právními předpisy mají tyto právní předpisy
přednost.
 
Používání webové stránky www.gomez.cz a služeb poskytovaných prostřednictvím tohoto serveru (včetně objednávání z internetového obchodu gomez.cz) vyžaduje, aby koncová zařízení a telekomunikační systémy splňovaly technické požadavky uvedené v části „Technické požadavky” těchto Obchodních podmínek.
 
Provedení nákupu na gomez.cz
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a Gomez
 
gomez.cz není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského
 
zákoníku se nepoužije.
 
Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.
 
Uzavření smlouvy o prodeji mezi Gomez a Zákazníkem prostřednictvím internetového obchodu gomez.cz (prodej na dálku) probíhá na základě objednávky, kterou odeslal Zákazník prostřednictvím internetového obchodu gomez.cz.
 
K zadání objednávky není potřeba mít Zákaznický účet.
 
Při zadávání objednávky si zákazník vybere produkt, specifikuje rozměr a barvu (pokud je taková možnost) a počet (kusů) objednaného produktu a vybere způsob platby a doručení. Zadáním objednávky se rozumí, že zákazník klikne na tlačítko: „Závazně objednávám” nebo na tlačítko s podobným obsahem. Podrobné pokyny pro odeslání objednávky naleznete zde.
 
Před zasláním objednávky společnosti Gomez je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
 
Údaje uvedené v objednávce jsou společností Gomez považovány za správné. Společnost Gomez neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení Zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce.
 
Smluvní vztah mezi Společností Gomez a Zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je společností Gomez zasláno Zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu jeho elektronické pošty.
 
Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
 
Celková doba doručení je až 30 dní od data zadání objednávky, společnost Gomez však vynaloží veškeré úsilí, aby byly objednávky doručené co nejrychleji. Obvykle je doba realizace objednávky následující (není však zaručená):
 
  • V případě platby předem jsou objednávky vyřizovány a odesílány během 1 dne ode dne přijetí platby od Zákazníka a čas doručení zásilky dopravcem od momentu odesláni je až 5 dnů v případě odeslání do jiné země.
  • V případě platby dobírkou jsou objednávky vyřizovány a odesílány během 1 dne od přijetí objednávky.
 
V případě zpoždění objednávky (tj. po uplynutí 30 dní od data podání) si může Zákazník stanovit další lhůtu pro dodání zboží, po bezvýsledném uplynutí této lhůty může zákazník odstoupit od smlouvy.
 
Vlastnictví objednaného produktu přechází na zákazníka až po zaplacení společnosti Gomez.
 
Zákaznický účet Zákaznický účet na gomez.cz je doplňkovou službou poskytovanou společností Gomez na dobu neurčitou.
 
Zřízení zákaznického účtu a jeho vedení je zdarma. Zákaznický účet může Zákazník kdykoliv zrušit.
 
Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je Zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.
 
Zákaznický účet urychluje proces objednávání na gomez.cz a také umožňuje Zákazníkovi používat další funkce obchodu jako:
  • účast v různých programech přístupných na gomez.cz (např. Gomez Club),
  •  sledování produktů dostupných na gomez.cz, které vybral Zákazník (seznam přání),
  •  přístup k osobním údajům poskytnutých Zákazníkem,
  •  vhled do historie objednávek (nejméně 2 roky zpět) a ověření jejich provedení,
  • ukládání obsahu košíku na gomez.cz (tj. ukládání dostupných produktů, které nebyly ještě Zákazníkem
koupeny a které Zákazník přidal do Košíku během používání internetového obchodu gomez.cz pomocí
Zákaznického účtu).
Chcete-li si založit Zákaznický účet/ přihlásit se ke svému účtu, postupujte podle pokynů zde.
 
Způsoby platby
Společně s kupní cenou je Zákazník povinen zaplatit společnosti Gomez také náklady spojené s balením a
dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady
spojené s dodáním zboží. Společnost Gomez nepožaduje od Zákazníka zálohu či jinou obdobnou platbu.
Dostupné způsoby platby a detailní informace o každém z nich jsou uvedeny zde .
 
Informace o dostupných způsobech platby (spolu s informací o výši poplatku spojeného s platbou, pokud
je nějaký poplatek vyžadován), jsou navíc Zákazníkovi k dispozici během procesu objednávání zboží. Volba
způsobu platby se provádí během procesu objednávání zboží.
V případě platby pomocí externích platebních platforem operátorů elektronických plateb (platba
předem) je potřeba po stisknutí spouštěcího tlačítka platebního postupu (k dispozici ihned po objednání)
postupovat podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
Pokud se Zákazník rozhodne zaplatit za zboží v okamžiku přijetí (platba dobírkou), je potřeba platbu
uhradit u dopravce po obdržení zásilky.
 
Dodání
Dostupné způsoby dodání objednaných produktů, jejich cenu a odhadovaný čas dodání naleznete zde.
 
Další informace o dostupných způsobech doručení (spolu s informacemi o ceně způsobu dopravy) a/nebo
možnosti vlastního převzetí (a jeho místě) jsou k dispozici během objednávání. Volba způsobu dodání se
provádí během objednávání.
Je-li Gomez podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené Zákazníkem v objednávce, je
Zákazník povinen převzít zboží při dodání.
V případě, že je z důvodů na straně Zákazníka nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem,
než bylo uvedeno v objednávce, je Zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním
zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při převzetí zboží od přepravce je Zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě
jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o
neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Zákazník zásilku od přepravce převzít.
 
Odstoupení od smlouvy (objednávky) 
Zákazník, který je spotřebitelem, může odstoupit od smlouvy o koupi výrobku uzavřené prostřednictvím
smlouvy (objednávky) internetového obchodu gomez.cz (prodej na dálku) bez udání důvodu. Prohlášení o odstoupení od
smlouvy lze odeslat na adresu Gomez (tradiční/elektronickou) uvedenou v sekci „Kontaktní údaje”
Podmínek.
Pro uplatnění práva odstoupení od smlouvy musí Zákazník informovat o svém rozhodnutí výslovným
prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem). Zákazník může použít vzorový formulář
pro odstoupení od smlouvy, avšak není to povinné. Formulář prohlášení o odstoupení od smlouvy
naleznete (zde). V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší.
 
Lhůta na odstoupení od smlouvy činí 30 dní od převzetí zboží Zákazníkem nebo třetí osobou, mezi které
se nepočítá dopravce, ale osoba, kterou uvedl Zákazník. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy
musí Zákazník odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
 
V případě odstoupení od smlouvy vrátí společnost Gomez Zákazníkovi veškeré platby, včetně nákladů na
dodání zboží neprodleně, v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Jestliže
Zákazník zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, než společnost Gomez nabízí, vrátí společnost
Gomez Zákazníkovi náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání. Gomez může zadržet platbu až do okamžiku přijetí vráceného zboží nebo do předložení dokladu o vrácení v závislosti na tom, která událost nastane dříve.
 
Peněžní prostředky budou Zákazníkovi vráceny prostřednictvím platebních metod, které použil Zákazník v původní transakci, pokud Zákazník výslovně nesouhlasí s jiným způsobem vrácení. V každém případě
Zákazníkovi v souvislosti s tímto návratem nevzniknou další výdaje.
 
 
Zákazník je povinen zásilku vrátit okamžitě, nejpozději však do 30 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
 
Termín je dodržen, pokud Zákazník odešle zboží ve lhůtě 30 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
Odstoupí-li Zákazník od kupní smlouvy, nese náklady spojené s navrácením zboží společnosti Gomez, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
 
Zákazník je odpovědný za snížení hodnoty zboží v důsledku jeho použití jiným způsobem, než je nezbytné pro stanovení povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
 
Kontaktní údaje Gomez pro odstoupení od smlouvy a adresy kamenných prodejen naleznete v sekci „Kontaktní údaje” Podmínek.
 
Zákazník bere na vědomí, že nelze odstoupit od kupní smlouvy v případech uvedených v ustanovení
 
§ 1837 občanského zákoníku. Právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nenáleží Zákazníkovi mj. na
základě smlouvy:
ve které je předmět tohoto ustanovení věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou po otevření obalu
 
není možné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud bylo balení otevřeno
 
po doručení
o poskytování služeb, pokud společnost Gomez poskytla v plném rozsahu službu s výslovným
 
souhlasem Zákazníka, který byl informován před zahájením služby, že po poskytnutí ze strany Gomez
 
ztrácí právo na odstoupení od smlouvy,
v níž cena nebo odměna závisí na výkyvech finančního trhu, nad nimiž nemá Gomez žádnou kontrolu,
 
a které by mohly nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
 
 
Reklamace
Práva a povinnosti Stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele).
 
Společnost Gomez odpovídá Zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Společnost Gomez odpovídá
 
Zákazníkovi zejména ta to, že v době, kdy Zákazník zboží převzal:
 
má zboží vlastnosti, které si Strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které společnost Gomez nebo výrobce popsali nebo které Zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
 
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Gomez uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
 
zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
 
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
 
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
 
Pro uplatnění práva z vadného plnění může Zákazník použít vzorový reklamační formulář, avšak není to povinné. Vzor reklamačního formuláře naleznete (zde).
 
Reklamaci je možné uplatnit na adrese společnosti Gomez (tradiční, nebo e-mailové) uvedené v sekci „Kontaktní údaje” Podmínek.
 
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravuje reklamační řád společnosti Gomez, který je dostupný (zde).
 

Průzkum spokojenosti zákazníků

Zákazník má možnost dobrovolně a zdarma vydat hodnocení k nákupům uskutečněným v internetovém obchodě gomez.cz. Předmětem hodnocení může být i fotografie produktu zakoupeného v internetovém obchodě.

Gomez po uskutečnění nákupů zašle Zákazníkovi email s žádostí o napsání hodnocení a odkazem na online formulář pro jeho vyplnění. Online formulář umožňuje odpovídat na dotazy k nákupům, hodnotit je, přidávat vlastní popis názoru a fotografii zakoupeného produktu. Pokud po obdržení první pozvánky k recenzi nezanecháte recenzi, Gomez pozvánku znovu odešle.

Hodnocení může vydat pouze zákazník, který nakoupil v internetovém obchodě gomez.cz.

Recenze napsané Zákazníkem zveřejňuje Gomez na stránkách internetového obchodu a na stránkách nezávislého partnera specializujícího se na sběr názorů (www.trustmate.io).

Napsání hodnocení nesmí být Zákazníkem použito k protiprávním činnostem, zejména k činnostem zakládajícím akt nekalé soutěže vůči společnosti Gomez nebo jednání porušující osobní práva, práva duševního vlastnictví a jiná práva společnosti Gomez nebo třetích osob.

Recenzi lze vystavit pouze k produktům skutečně zakoupeným v internetovém obchodě. Autorem posudku nesmí být Gomez ani jeho zaměstnanci či spolupracovníci, bez ohledu na právní základ spolupráce.

Vydané hodnocení může jeho autor kdykoli odstranit.

 
Ochrana osobních údajů (osobní údaje)
Informace ohledně ochrany osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.
 
Cookies
Pro usnadnění používání webové stránky gomez.cz používá Gomez technologii známou jako „cookies”.
Uživatel souhlasí s ukládáním tzv. cookies na svém počítači. V případě, že je nákup na webové stránce
možné provést a závazky společnosti Gomez z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv.
cookies na počítač Zákazníka, může Zákazník tento souhlas kdykoliv odvolat.
Uživatel může dále soubory cookies kdykoliv ve svém webovém prohlížeči zakázat. To však může
znesnadnit nebo znemožnit používání webových stránek gomez.cz. Politiku cookies naleznete (zde).
 
Serverové logy
Záznamy serveru jsou uloženy na dobu neurčitou a používají se k vytváření statistik, které pomáhají při
správě webových stránek gomez.cz.
Tyto záznamy mají pouze informativní charakter a neobsahují data, díky kterým by bylo možné
identifikovat návštěvníky webových stránek gomez.cz. Protokoly nejsou přístupné lidem, kteří nejsou
spojeni s řízením webových stránek gomez.cz.
Seznam informací uložených v souborech protokolu serveru gomez.cz naleznete (zde).
 
Technické požadavky
Technické požadavky pro prohlížení webových stránek www.gomez.cz a používání služeb poskytovaných
jejich prostřednictvím (zahrnuje objednávání z internetového obchodu gomez.cz) jsou:
a)  počítač s přístupem k internetu,
b) webový prohlížeč,
c) v prohlížeči povolené soubory Cookies a aktuální Javascript,
d) poskytnutí e-mailu, na který je možné zasílat informace o průběhu plnění objednávky,
e)  program, ve kterém je možné otevřít PDF soubory (pro čtení souboru sdílených společností Gomez
ke stažení v souboru PDF, např. těchto Obchodních podmínek).
Gomez oznamuje, že využívání elektronických služeb může být spojeno s určitým rizikem. Možná
nebezpečí naleznete (zde). Gomez přijal vhodná opatření k minimalizaci těchto rizik.
 
Reklamace týkající se Reklamace týkající seslužeb poskytovaných elektronicky na gomez.cz
Provozu internetového obchodu gomez.cz a dalších služeb poskytovaných
prostřednictvím webové stránky gomez.cz můžete nahlásit Gomez písemně nebo prostřednictvím e-mailu na adresu Zákaznického servisu Gomez, který naleznete v sekci „Kontaktní údaje” Podmínek do 14 dnů od vzniku závady.
Reklamace je projednána do 14 dnů od jejího doručení.
Stávající reklamační řízení nevylučuje práva Zákazníka podle platných právních, včetně vymáhání
nápravy prostřednictvím soudů.
 
Nelegální obsah
Zákazníkovi je v rámci internetového obchodu gomez.cz zakázáno poskytování nelegálního obsahu.
 
Autorská práva
Všechna práva k webu gomez.cz, zejména autorská práva k obsahu tohoto webu, včetně rozvržení
stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga Gomez a dalšího obsahu a prvků, patří společnosti
Gomez.
Proto je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky gomez.cz nebo jejich část
bez souhlasu společnosti Gomez.
 
Změna podmínek
Gomez může změnit tyto podmínky v případě:
změny zákonů o ochraně spotřebitele, změny závazných právních předpisů upravujících prodej zboží
v  nabídce  internetového  obchodu  gomez.cz  nebo  služeb  poskytovaných  společností  Gomez
prostřednictvím webové stránky gomez.cz, vztahujících se k právnímu vztahu mezi Zákazníkem a
společností Gomez nebo k potřebě přizpůsobit podmínky těmto právním předpisům,
že změna jednacího řádu vyplývá z rozhodnutí příslušného soudu nebo orgánu
že se určitý typ nařízení považuje za ustanovení, které příslušný orgán nebo soud nepovoluje,
že příslušný orgán nebo soud uzná určitý typ ustanovení jako nezákonné z důvodu naplnění skutkové
podstaty nekalé soutěže nebo nekalé obchodní praktiky nebo jednání, které porušuje práva
spotřebitelů,
v případě technických a technologických změn na webové stránce gomez.cz, které mají za cíl zvýšit
bezpečnost  webové  stránky  gomez.cz  (zejména  s  cílem  snížit  rizika  spojená  s  využíváním
elektronických služeb), zvětšit pohodlí během používání webových stránek gomez.cz Zákazníkem
nebo přidání nových funkcí na webové stránky gomez.cz,
změna adresy nebo kontaktních údajů společnosti Gomez uvedených v Podmínkách.
 
Změny provedené v Obchodních podmínkách nesmí porušovat práva Zákazníka. Změna Obchodních
podmínek není relevantní pro smlouvy o prodeji uzavřené mezi Zákazníkem a společnosti Gomez před
změnou nařízení.
V případě změny Obchodních podmínek zveřejní společnost Gomez nové smluvní podmínky na webu
gomez.cz,  a  také  informuje  Zákazníka  o  změně  Obchodních  podmínek  prostřednictvím  e-
mailu - odesláním nových Obchodních podmínek na e-mailovou adresu, kterou uvedl.
Do 14 dnů ode dne, kdy byla Zákazníkovi předána informace o změně Obchodních podmínek, může
Zákazník vypovědět smlouvu o poskytování služeb, která je touto změnou ovlivněna.
Změna těchto Obchodních podmínek vstupuje v platnost po uplynutí 14 dnů ode dne zaslání informací o
změnách Obchodních podmínek s výjimkou, pokud Zákazník v této době ukončil smlouvu o poskytování
služeb, na kterou se změna vztahuje.
Je-li Zákazník spotřebitelem, řídí se smluvní vztah mezi společností Gomez a Zákazníkem českým právem.
Pokud tato ustanovení navíc zajišťují vyšší úroveň ochrany spotřebitelů, než jaká je stanovena v těchto
nařízeních, strany použijí ustanovení těchto právních předpisů.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není
přístupná.
Společnost Gomez není ve vztahu k Zákazníkovi vázána žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §
1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se
sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: //www.coi.cz
Závěrečná ustanovení Není-li Zákazník spotřebitelem, řídí se záležitosti, na které se nevztahují tyto Podmínky, nebo Smlouva,
pro Zákazníky, kteří platným polským právem a příslušnými jsou polské soudy. Případné spory mezi Stranami budou řešit
nejsou spotřebiteli příslušně polské soudy (obecné soudy v Poznani - pro obvod Stare Miasto).
 
Závěrečná ustanovení pro spotřebitele
Jakmile společnost Gomez vydá objednané zboží doručovateli, na Zákazníka (který není Spotřebitelem)
přecházejí všechny výhody a břemena spojená s produktem/produkty a riziko náhodné ztráty nebo
poškození produktu/produktů. Gomez neodpovídá za zpoždění zásilky dopravcem nebo za ztrátu ani za
poškození produktu/produktů, které vznikly od okamžiku přijetí dopravcem k přepravě až po samotne
Rádi bychom vás informovali o možnosti řešit spotřebitelské spory elektronickou cestou prostřednictv
Platforma ODR ,e-mail: [email protected]
 
Předání zboží Zákazníkovi dopravcem.
 
Kontaktní údaje
Sídlo:
GOMEZ S.A.
Tomasza Drobnika 2
60-693 Poznaň
Polsko/Poland
Kontaktní údaje Gomez:
GOMEZ S.A.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Diamentowa 9
62-002 Suchy Las
Polsko/Poland
e-mail: [email protected]
infolinka: +420 296 330 531
Kontaktní údaje Gomez pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku:
 
 
1. Zboží můžete bezplatně vrátit na výdejních místech: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
2. Vrácení zboží na vlastní náklady 
přímo do skladu v Polsku: GOMEZ S.A.
Ul. Św. Mikołaja 1 62-080 Swadzim
 
 
GOMEZ akciová společnost 
Tomasza Drobnika 2, 60-693 Poznaň, Polsko/Poland registr podnikatelů Obchodního rejstříku (KRS) 0000934369 | VAT PL9721248769 | IČO 302694351
registrační svazky jsou uschovány u Okresního soudu v Poznani - Nowe Miasto a Wilda v Poznani, Obchodní oddělení VIII - Obchodního rejstříku, základní kapitál 100 000 PLN, zaplacený v plné výši
 
OBCHODNÍ PODMÍNKY GOMEZ.CZ
 
 
 
Kontaktní údaje Gomez pro reklamaci:
 
1. Zboží můžete bezplatně vrátit na výdejních místech: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
2. Vrácení zboží na vlastní náklady 
přímo do skladu v Polsku: GOMEZ S.A.
Ul. Św. Mikołaja 1 62-080 Swadzim
 
Kontaktní údaje Gomez týkající se Gomez Club:
 
GOMEZ S.A.
GOMEZ CLUB
 
Diamentowa 9
62-002 Suchy Las
 
Polsko/Poland
e-mail: [email protected]
 
 
 
Pravidla internetového obchodu platná do 31.12.2022.

Dovězte se, jak si objednat v našem internetovém obchodě:

Pokyny k objednávaní zboží

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.


Dovězte se jak si založit a používat Zákaznický Účet v našem internetovém obchodě:

Pokyny k založení a použivání zákaznického účtu

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.


Dovězte se, jak Gomez řeší reklamaci:

Postup řešení reklamací v Gomez

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.


Pokud chcete reklamovat koupený produkt, můžete využít reklamační formulář, není to však povinné.

 

Chcete-li podat stížnost, kontaktujte kancelář zákaznických služeb Gomez:

Ke stažení - Reklamační formulář

Zboží by mělo být odesláno zpět na následující adresu:

Detailnější informace ohledně reklamace naleznete zde a v našich Obchodních podmínkách

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.

 


Pokud chcete vrátit zboží koupené v našem internetovém obchodě (v rámci zákona o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku), můžete použít formulář odstoupení od smlouvy, není to však povinné.

Pokud máte pochybnosti o procesu vrácení, kontaktujte zákaznický servis Gomez: [email protected]

Formulář vrácení zboží (odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku)

Detailnější informace ohledně odstoupení od smlouvy naleznete zde a v našich Obchodních podmínkách.

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.


Dbáme o ochraně Vašeho soukromí a zabezpečení Vašich údajů, proto jsme pro Vás připravili Ochranu osobních údajů, která popisuje, jak Gomez zpracovává Vaše osobní údaje.

Administratorem Vašich osobních údajů je:

GOMEZ akciová společnost 
ul. Tomasza Drobnika 2, 60-693 Poznaň, Polsko

registr podnikatelů Obchodního rejstříku(KRS)
0000934369 | DIČ CZ9721248769 | IČO 302694351
registrační svazky jsou uschovány u Okresního soudu v Poznani - Nowe Miasto a Wilda v Poznani, Obchodní oddělení VIII - Obchodního rejstříku (Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy - Krajowego Rejestru Sądowego)

Můžete se s námi kontaktovat:

emailem: [email protected]
telefonicky: +420 296 330 531
poštou:
​Gomez S.A
Biuro Obsługi Klienta
ul. Diamentowa 9
62-002 Suchy Las, Polska

Můžete se také spojit s naším Inspektorem pro ochranu osobních údajů - Krystian Erens:

emailem: [email protected]
telefonicky: +48 61 222 91 12
poštou:
Gomez S.A
Data Protection
ul. Diamentowa 9
62-002 Suchy Las, Polska

​Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.

 

 


Pro usnadnění používání našeho webu, používáme technologii „cookies”. Kdykoliv můžete zakázat nebo omezit možnost přijímáni souborů cookies, což však může způsobit potíže nebo zabránit používání našich webových stránek.

 

Více informací o využívání cookies se dozvíte v Podmínky cookies.

 

Podmínky cookies

 

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.


Dovězte se, co Vám hrozí během používání služeb poskytovaných elektronickou cestou. Snažíme se tyto rizika minimalizovat.

Hrozby v souvislosti s používáním služeb poskytovaných elektronickou cestou

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.


Pokud chcete zrušit svůj Zákaznický Účet v našem internetovém obchodě, využijte formulář zrušení Zákaznického Účtu, není to však povinné.

Pro zrušení účtu se s námi kontaktuje písemně nebo emailem:

Gomez S.A
Biuro Obsługi Klienta
ul. Diamentowa 9
62-002 Suchy Las, Polska
[email protected]

Pamatujte si, že pokud zrušíte svůj Zákaznický Účet, automaticky také vystoupíte z Programu Gomez Club (a dalších věrnostních programu/akcí Gomez, ke kterým je potřeba mít Zákaznický Účet – v souladu s Obchodními podmínkami daného programu/Akce

Formulář zrušení Zakáznického účtu

Informace ohledně zrušení Zákaznického účtu naleznete v Obchodních Podmínkách.
Informace o zpracování osobních údajů naleznete vOchraně osobních údajů.


Dovězte se, jak můžete vstoupit do elitního věrnostního programu Gomez Club.

Obchodní podmínky Gomez Club

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.


Pokud chcete vystoupit z Programu Gomez Club, můžete použít formulář vystoupení z Gomez Club, není to však povinné.

Pro vystoupení z Gomez Club se s námi kontaktuje písemně nebo emailem:

Gomez S.A
Biuro Obsługi Klienta
ul. Diamentowa 9
62-002 Suchy Las, Polska
[email protected]

Pamatujte si, že po vystoupení z Programu Gomez Club, přijdete o nárok na slevy a budou odstraněny všechny údaje ohledně slev.

Formulář vystoupení z Programu Gomez Club

Informace ohledně vystoupení z Gomez Club naleznete v Obchodních Podmínkách.
Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.


Seznamte se s Obchodními podmínkami našeho internetového obchodu:

Podmínky mobilní aplikace

Informace o zpracování osobních údajů naleznete v Ochraně osobních údajů.