•   -15% NA PRVNÍ NÁKUP

Reklamace

Gomez má povinnost dodat zákazníkovi zboží bez závad a ručí za vzniklé fyzické i právní poškození.

Podrobné informace týkající se reklamace jsou obsaženy v Obchodních podmínkách.
 

Vrácení zboží na vlastní náklady přímo do skladu v Polsku:
GOMEZ S.A.
Ul. Św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim

Ve formuláři prosím uveďte své údaje, které nám umožní kontaktovat Vás během vyřizování reklamace, zároveň přiložte dokumenty nebo údaje, které umožní identifikaci uzavřené smlouvy o prodeji (např. účtenku nebo fakturu, číslo objednávky atd.). Přiložení účtenky nebo faktury není povinné, ale doporučujeme doklad přiložit, protože to obvykle urychluje proces reklamace.

Reklamace bude prošetřena během 14 dnů od obdržení zásilky. Zákazník bude o posudku informován písemně, elektronicky nebo formou SMS.

Podrobné informace týkající se reklamace jsou obsaženy v Obchodních podmínkách.

JINÁ TÉMATA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU: