Gomez je povinen dodat spotřebiteli zboží, které odpovídá uzavřené kupní smlouvě, a nese odpovědnost za jakékoli nesouladnosti zboží se smlouvou.
Pokud zboží, které obdržíte, neodpovídá podané objednávce, jak bude zjištěno do dvou let od jeho doručení, prosíme, nahlaste tuto nesrovnalost (můžete využít reklamační formulář dostupný zde) a vraťte zboží na naši adresu:
Gomez S.A
Oddělení reklamací
ul. św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim
V reklamaci uveďte prosím kontaktní údaje, které nám umožní vás kontaktovat v rámci reklamace, a přiložte dokumenty nebo uveďte údaje umožňující identifikaci uzavřené kupní smlouvy (například účtenku, fakturu, číslo objednávky apod.). Přiložení kopie účtenky nebo faktury není povinné, ale doporučujeme, protože to obvykle proces reklamace urychlí.
Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od přijetí oznámení. Zákazník bude o způsobu vyřízení reklamace informován písemně, e-mailem nebo prostřednictvím SMS.
Podrobné informace o reklamacích jsou uvedeny v našich Obchodních podmínkách.
Gomez neposkytuje žádnou záruku na prodávané zboží.