Nová kampaň značky Pinko pro jaro/léto 2024 je návratem k bláznivým 90. letům a tématu glamour v moderním pojetí. Mariacarla Boscono je ztělesněním sebevědomé, podnikavé a sexy ženy, která se nebojí experimentovat s módou. Na fotografiích Pabla Di Primy se objevuje obklopená minimalistickými, designovými kousky, které zdůrazňují její jedinečnost a umožňují soustředit pozornost pouze na ni.
Kreativní ředitel Lorenzo Posocco zkombinoval prvky nové kolekce, jako jsou úplety se síťovaným efektem, viditelné bikiny, džíny, bunda z umělé kůže, maxi sukně s hlubokým rozparkem a vesta s vložkami v rodeo stylu.
Nechyběly ani ikonické kabelky Pinko Love Bags v podobě Click, velké Puff a obligátní Click Puff doplněné kovovou sponou. Kampaň vyvolává vzpomínky na 90. léta a klasický glamour s inovativním přístupem k módě.
Objevte novou kolekci Pinko na Gomez.cz.