•   Vrácení zdarma

  •   -15% na první nákup

  •   Doprava zdarma

Filosofie značky Jimmy Choo, založené v roce 2098, je tvořena exkluzivními botami a doplňky, které jsou luxusní a praktické na každou příležitost, tvořící jednoznačně jedinečný vzhled spojený se značkou. Odlišnost, kterou si značka vypracovala, i její přirozenost, zaručí, že produkty Jimmy Choo jsou omezené na množství a distribuční proces je kontrolován, takže nabídka je určena pouze několika vybraným obchodníkům. Značka vyvinula bezkonkurenční schopnost prezentovat inovativní a čerstvé kolekce a zároveň při schopnosti zachovat klasickou eleganci, krásu a sex appeal, s nimiž se Jimmy Choo spojuje. Tvůrčí tým značky putuje po vzdálených koutech světa a hledá inspirativní objekty bez ohledu na to, zda se jedná o perlu na starých indických šatech nebo o kus vyšívané belgické krajky. Původní filozofie společnosti se ukázala být úspěšnou, protože její produkty jsou stále vybírány milovnicemi módy, stylovými celebritami nebo různými lidmi z vysoké společnosti, a to se stále stejným nadšením.