Gigi Hadid, Naomi Campbell a Matteo Berrettini, představující oversize komplety a modely v tlumených barvách typických pro značku, nám připomínají, jak důležité je vyjadřovat se a věřit ve vlastní schopnosti. Při propagaci sloganu kampaně zúčastněné hvězdy zdůraznily cestu, kterou už za život ušli, pózováním se svými fotografiemi z dětství. Modelky, sportovci a hudebníci dokázali, že „Bosses aren’t born. They are made.
Nejnovější kampaň BOSS je o konzistenci vyjádřené barvami a střihy. Designy se vyznačují kvalitními látkami a univerzálními střihy, které dávají prostor pro experimentování s módou. Vlněné bundy, vysoce kvalitní svetry a koktejlové šaty jsou prolnuté s trendy jarní sezóny: třpytkami a stylem #collegecore. Díky konceptu založenému na třech barvách je to celé promyšlené a moderní.
Kolekce byla rozdělena na dámské a pánské střihy, některé prvky se však vyznačují neutrálností. Hnědá mikina nebo šortky vám umožní hrát si s módou. Díky omezené barevné paletě budou modely vzájemně ladit a dobře působit v dámských i pánských stylizacích.
Dámská kolekce je příkladem sportovní elegance s prvky odkazujícími na styl 90. let. Vlněné kalhoty s puky, hedvábné body nebo ikonické saténové šaty konce 20. století,jsou vyrobeny z měkkých přírodních materiálů, které zdůrazňují jejich vysokou kvalitní. Mezi klasické modely nechybí ani mačkané minišaty z flitrové látky nebo logované kalhoty se širokou légou z viskózy.
Pánská kolekce BOSS je univerzitním stylem s prvky elegance. Vyšívaná mikina s logem, bavlněné tepláky a semišová bomber bunda jsou v klasických přírodních barvách pro štíhlý a čistý vzhled. Pozornost přitahuje i kaštanové jednořadé sako s knoflíky připomínající perleť a modrý model s jemným kostkováním. V kombinaci s bílou košilí a béžovými kalhotami budu odkazovat na klasické #oldmoney.
Za zmínku stojí také camel tílko a gradientní svetr, který se bude hodit v pánském i dámském šatníku.
Produkty z nejnovější kolekce BOSS dostupné na Gomez.cz